Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 17:45:25 MET DST
Message-ID: <gs7jii$96p$2@opal.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Piotr Przekota pisze:

> Wiesz, problem polega nie tylko na tym, ze dysk nie nosi sladow uszkodzenia,
> ale takze to, ze nikt mnie nie powiadomil o fakcie odrzucenia w serwisie tzw
> ZEWNETRZNYM. Jezeli firma olala mnie, to juz ich problem. Kwestia tylko, co
> mam zrobic, zeby odzyskac pieniadze, poniewaz firma NIE dotrzymala warunkow
> gwarancji. A zawsze moga powiedziec, ze to firma zewnetrzna zdiagnozowala
> problem i oni nie maja nic do tego.

A napisz jaki to sklep robi takie wałki?
Będziemy unikać.

-- 
pozdrawiam
STranger
GG 2605926
Received on Thu Apr 16 17:45:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 17:51:03 MET DST