Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!

Autor: Mirek <appi-komputery_at_wp.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 13:43:21 MET DST
Message-ID: <gs75oh$adj$1@atlantis.news.neostrada.pl>

Użytkownik "Piotr Przekota" <piotrprzekota@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gs75c0$bgn$1@inews.gazeta.pl...
> Dysk trzymano w serwsie ponad miesiac i dopiero kiedy zadzwonilem to sie
> okazalo, ze reklamacje odrzucono z abstrakcyjnych wzgledow (uszkodzenie
> dysku
> jest spowodowane upuszczeniem, podczas gdy zaczal sie psuc kiedy byl
> zainstalowany, po jakims czasie, a do domu byl dostarczony w pudelku i na
> pewno mi nie upadl).
> Z tego co sie orientuje, brak reakcji w czasie dozwolonego terminu (sklep
> zastrzega sobie termin do 28 dni!) moge zarzadac zwrotu pieniedzy. Jak to
> wyglada?
> Tylko przypomne, ze w ciagu 28 dniu NIKT sie nie odezwal, nie zmieniono
> statusu sprawy na stronie sklepu (zgloszenie) itd.

Jesli nie ma śladów fizycznego uszkodzenia to nie maja podstaw bo nie da się
tego udowodnić. ktoś w serwisie dał ciała i tyle, zadzwoń porozmawiaj z
właścicielem/kierownikiem.

Mirek
Received on Thu Apr 16 13:45:07 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 13:51:03 MET DST