Re: banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 00:40:41 MET DST

Użytkownik <bajkonur@interia.pl> napisał w wiadomości
news:72e9.00000102.49e26b2c@newsgate.onet.pl...

> Tak ze zlosliwosci pytasz, czy po to zeby okreslic moje zdolnosci?
> Grzebe w komputerach od czasu XT/286, czyli od czasow wrzucana wszystkiego
> przy
> pomocy himem.sys do pamieci wyzszej zeby byc bliskim odzyskania jak
> najwiekszej
> pamieci 640 kb.

Nie pytam ze złośliwości. Chciałem się dowiedzieć czy masz doświadczenia z
monitorami CRT.

> 14", kineskopowy. Jaki wiek dokladnie - nie wiem. Ma z 5-6 lat pewnie. Ale
> ten "stary" komputer jest 2,4 GHZ P4 wiec bez jaj.
> Poza tym przez jakis czas na nim dzialal.

14 cali to prehistoria odleglejsza niż 5-6 lat :)

> Eh... jedno powoduje drugie. A tak naprawde najpierw byl restart
> (instalatora
> windows), a potem resety z przycisku. A nawet odlaczenie pradu z kabelka.
> Efek taki sam = brak efektu.

Restart=reset? Mam nadzieje że żartujesz :)

> Wiek monitora okreslilem wyzej.
> Komputer ? Celeron Duo, 2 GB RAM, rozumiem ze najbardziej ciekawi cie
> plyta
> glowna, a dokladniej zintegrowana karta graficzna: Asus P5QL-CM -
> wszystko
> zintegrowane.
> Ale generalnie nie wiem co myslec o sytuacji ze monitor najpierw dziala z
> 15-20
> minut, a potem juz nie chce... A chce nadal na innym komputerze.

Działał na windzie? Z pierwszego postu wynika że przestał działać dopiero po
instalacji windy. A to różnica! Więc jak było w rzeczywistości?
Nie napisałeś skąd jesteś. W Krakowie lub okolicach moge spróbować pomóc.
Dalej to raczej nie za bardzo opłacalne. Dla klienta oczywiście :)
Pozdrawiam