Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Gil <gil0.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 20:49:07 MET

Jacek Politowski <sorry@nie.istnieje> napisał(a):

> Ale generalnie jest to, wbrew pozorom, bardzo tradycyjna klawiatura, z
> wszelkimi tego wadami i zaletami.

Tu nie sposób się spierać. To są upodobania indywidualne. Na pewno Dell super
wygląda na biurku. Ja preferuje duże i ciężkie klawiatury od IBM i NEC
desktopowych. Niskie klawisze i krótki skok ale z wyraźnym oparciem. Bardzo
łatwo dostać za nie wielkie pieniądze a są wyśmienite. Daleko lepsze niż to co
leży na półkach za 60-100 zł i lepsze od nowych Logitechów.
Najbardzej mnie ktoś rozśmieszył w tym wątku jak polecał Logitech Ultra X Flat
bo jest świetna i już 2 takie zjechał.
Moja IBM robiła w biurze 5 lat. Potem u mnie 3 lata ostro grana a klawisze
W,Q,E,A,S,D nawet się nie wytarły.
No to na razie