Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 22:45:15 MET

Gil wrote:

> Najbardzej mnie ktoś rozśmieszył w tym wątku jak polecał Logitech Ultra X Flat
> bo jest świetna i już 2 takie zjechał.

No cóż, polecam, bo na siebie zarabia. Ja sam zjechałem ich już dużo
więcej niż 2, a i tak nie żałuję. Próbowałem kilku typów klawiatur i
niestety na innych spadała mi wydajność przy szybkim pisaniu i rosła
liczba literówek. Więc sumarycznie, nawet jak muszę co jakiś czas kupić
nową, to i tak jest to dla mnie po prostu opłacalne. Co z tego, że będę
miał klawiaturę nie do zajechania, jak wykonanie zlecenia zajmie mi na
niej powiedzmy 10% dłużej.

Pozdrawiam,
Arkadesh