Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Przemek Wozniak <przamak_at_o2.plpl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 20:51:33 MET

goto wrote:

> Ostatecznie można kupić http://tnij.com/lIDWP ale może znajdę coś
> bliżej i taniej. Do tej pory najbliższa ideałowi jest klawiatura od
> maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
> niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej
> nieczystości.

Jeżeli możesz przeboleć te przyciski, to tę płaską makową klawiaturę mogę
polecić. Rzeczywiście szybciej się brudzi niż czarna, ale jednocześnie
szybciej się ją czyści niż jakąkolwiek inną, którą widziałem - po prostu
wycieram wilgotną szmatą i po chwili czyste zarówno przyciski, jak i
przestrzeń między nimi.

W porównaniu do UltraX Flat, to klawisze wciskają się lżej - dla jednych to
zaleta, dla innych wada. Dla mnie jest ok w tym względzie. Do tego cieżka,
porządna i mniej tandetnie wykonana niż UltraX flat. Po 1,5 roku używania
częściej używane klawisze trochę się błyszczą. Odrobinę zbyt droga jak na
przewodową klawiaturę.

pozdrawiam,
Przemek