Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Jaytee <jaytee_at_spierdalaj.org>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 12:43:37 MET

Gil pisze:

> Najbardzej mnie ktoś rozśmieszył w tym wątku jak polecał Logitech Ultra X Flat
> bo jest świetna i już 2 takie zjechał.

Zapewne do mnie pijesz. Tak klawiatura jest świetna bo doskonale się na
niej pisze. Niestety ma wadę - trwałość klawiszy jest mała.
Do tego po dwukrotnym zalaniu kawą i kilku kąpielach (tak, ja myję swoje
klawiatury pod prysznicem) ma prawo się coś zepsuć.
Żeby nie było, obie klawiatury u mnie wciąż działają, ale kilka klawiszy
zwyczajnie zaczęło pracować z innym naciskiem niż reszta.
Przy ciupaniu w gry pewnie by się tego nawet nie zauważyło, ale
niektórzy pracują dużo pisząc różnych tekstów i dla takich wygodna i w
pełni sprawna klawiatura to bardzo ważne narzędzie pracy.

> Moja IBM robiła w biurze 5 lat. Potem u mnie 3 lata ostro grana a klawisze
> W,Q,E,A,S,D nawet się nie wytarły.

U mnie ponad 5 lat każda (jedna w pracy jedna w domu) codziennego
pisania wszystkimi klawiszami. Ta w domu jeszcze niejedną partię Wolfa
ET przeżyła i traktowanie przez dziecko. I też klawisze się nie starły.

Gdybyś jeszcze kolego cały wątek przeczytał to może byś zauważył że
właśnie poszukuje się tu alternatyw dla tych klawiatur.
Rzuciłeś jakimiś hasłami

> Kup dobrą klawiature IBM, NEC, DELL a nie Logitech co dla pospólstwa

tylko jakoś modeli konkretnych nie podałeś. Klawiatura klawiaturze nie
równa. Ja mam w firmie do wyboru klawiatury HP, Della, Benq i najtańszą
możliwą Chicony - to tylko te w zasięgu mojego wzroku - i żadna z nich
nie jest dla mnie wygodna jak Logitech Ultra X Flat na którym właśnie piszę.

--
Pozdrowienia,
Jaytee