notebook + monitor - kabel DVI -> VGA?

Autor: Piotr <niema_at_maila.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 01:37:36 MET

Mam nieszczęsnego jak się okazuje lapka Dell Inspiron 1720 który mimo
swojej rozdzielczości 1920 x 1200 nie ma wyjścia sygnału na DVI!
(???%$#) - tylko VGA. Straszna kucha ze strony producenta to raz, no i
moja przy wyborze sprzętu, choć początkowo nie planowałem używać
zewnętrznego monitora, jednak przyszedł czas żeby to zrobić. No i mam
problem :)
Monitor ma wejścia DVI i VGA. Mam teraz kabel VGA <-> VGA. Czy jest sens
podłączać go pod DVI monitora za pomocą przejściówki? Będzie lepiej czy
to samo albo gorzej? Obecnie obraz jest nawet OK (jak na cenę monitora),
ale może można jeszcze bardziej OK? ;)