Re: notebook + monitor - kabel DVI -> VGA?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 20:53:18 MET

Dnia 25.2.2009, Piotr napisał(a):

> Monitor ma wejścia DVI i VGA. Mam teraz kabel VGA <-> VGA. Czy jest sens
> podłączać go pod DVI monitora za pomocą przejściówki? Będzie lepiej czy
> to samo albo gorzej? Obecnie obraz jest nawet OK (jak na cenę monitora),
> ale może można jeszcze bardziej OK? ;)

Jeśli dobrze rozumiem to chcesz podłączyć laptop D-SUB poprzez
przejściówkę D-SUB>DVI-A do monitora z gniazdem DVI. Jeśli tak to nie ma
sensu. Jedyne co możesz uzyskać to "identyczny" obraz - teoretycznie bo w
praktyce może tu mieć wpływ jakość kabla. Ponadto wątpię by w monitorze
gniazdo było DVI-I, najprawdopodobniej to DVI-D i taka kombinacja nie
zadziała.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/