Re: notebook + monitor - kabel DVI -> VGA?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 21:52:11 MET

Piotr pisze:
> Mam nieszczęsnego jak się okazuje lapka Dell Inspiron 1720 który mimo
> swojej rozdzielczości 1920 x 1200 nie ma wyjścia sygnału na DVI!
Sprawdź czy do tego laptopa nie jest dostępna stacja dokująca.
Jeśli jest - sprawdź czy stacja dokująca nie ma wyjścia DVI-D :)
Jeśli ma - kup i ciesz się cyfrową jakością obrazu :)

> Monitor ma wejścia DVI i VGA. Mam teraz kabel VGA <-> VGA. Czy jest sens
> podłączać go pod DVI monitora za pomocą przejściówki? Będzie lepiej czy
> to samo albo gorzej?
Będzie to samo lub gorzej dlatego że nadal monitor chcesz karmić
sygnałem analogowym (jeśli monitor posiada wejście DVI-I czyli cyfrowe i
analogowe w złączu dvi, w co szczerze wątpię), lub w ogóle nie zadziała
lub wręcz nawet nie uda ci się takiej przejściówki wcisnąć w monitor
(bardzo prawdopodobne, bo gniazdko dvi-d ma odpowiednio "wybrane" piny
by nie wciskać mu dvi-i lub dvi-a)