Re: notebook + monitor - kabel DVI -> VGA?

Autor: yabba <g.kwiatkowski_at_aster_wytnij_city.net>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 11:53:26 MET

Użytkownik "Piotr" <niema@maila.pl> napisał w wiadomości
news:go24d5$gl7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Mam nieszczęsnego jak się okazuje lapka Dell Inspiron 1720 który mimo
> swojej rozdzielczości 1920 x 1200 nie ma wyjścia sygnału na DVI!
> (???%$#) - tylko VGA. Straszna kucha ze strony producenta to raz, no i
> moja przy wyborze sprzętu, choć początkowo nie planowałem używać
> zewnętrznego monitora, jednak przyszedł czas żeby to zrobić. No i mam
> problem :)
> Monitor ma wejścia DVI i VGA. Mam teraz kabel VGA <-> VGA. Czy jest sens
> podłączać go pod DVI monitora za pomocą przejściówki? Będzie lepiej czy to
> [...]

To mój pierwszy post na tę grupę, więc witam wszystkich.
Podłączałem Della D610 do monitora DELL 1707FP (typu monitora nie jestem w
100% pewien) przez VGA i DVI. Różnica jest, ale w praktyce niezauważalna.
Musiałem przyglądać się z bliska, żeby zauważyć różnicę w jakości obrazu.

--
Pozdrawiam,
yabba