Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel

Autor: Mariusz <mkNospamerOut_at_namyslow.net>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 22:02:56 MET

> Ta? A używasz może ie7 (a może chodziło o ie8?) Bo tam ponoć cleartype
> jest
> włączone na stałe i nie da się wyłączyć - a wiesz, dlaczego? :P

Gdzieś dzwoni ale gdzie.... wszystko da się wyłączyć. Widac, że korzystasz z
czegos innego niz IE :)
Ja tam wolę mieć obraz "rozmyty" jak to nazywasz (mimo, że kupiłem bardzo
drogi monitor LCD) bo on wygląda "normalnie", w przeciwieństwie do obrazu
ostrego jak brzytwa, który nie wyglada normalnie a jego czytelność
pozostawia wiele do życzenia. Rzeczywistość wokół nas nie jest cyfrowa
(jakby ktos zapomniał o tym), ani idealna.
Ale w sumie nie ma się co ścinać. Po to są rózne monitory, różne aplikacje i
różne ustawienia żeby każdemu dogodzić (choc myslę, że CT nie wprowadzono
dla monitorów 300 dpi tylko już dla 17" i 1280x1024, bo ktoś zauważył, że te
teksty "superostre" jakoś nie specjalnie są ładne i czytelne.

--
Mariusz