Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 11:17:13 MET

Mariusz <mkNospamerOut@namyslow.net> w wiadomości
<news:gnv3ed$6af$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> Gdzieś dzwoni ale gdzie.... wszystko da się wyłączyć. Widac, że korzystasz z
> czegos innego niz IE :)

No pewnie.

> Ja tam wolę mieć obraz "rozmyty" jak to nazywasz (mimo, że kupiłem bardzo
> drogi monitor LCD) bo on wygląda "normalnie", w przeciwieństwie do obrazu
> ostrego jak brzytwa, który nie wyglada normalnie a jego czytelność
> pozostawia wiele do życzenia.

Ale ja właśnie o tym :P. Generalnie jestem za CT, dlatego zdziwiłem się, gdy
ktoś tu zachwycał się pięknymi wyraźnymi kantami czcionek.

Tyle że... ten "ostry jak brzytwa" obraz na służbowych laptokach z małym
pixelem, które używałem ja i wiele innych osób, _wszyscy_ oni uznali za
bardzo czytelny i nie męczący oczu...
(I podobnie: taki model służbowego LCD z dużym pixelem, na który narzekam,
używa tutaj jeszcze jedna osoba i jej opinia na jego temat też nie jest,
delikatnie mówiąc, najlepsza)

A "ścinać" się faktycznie nie ma o co, bo jak się dobrze poszuka to lcd z
małym pixelem też się znajdzie, jak kto woli (tyle że daleko im do tych
wspomnianych laptokowych).

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Biada wam, wykształciuchy i szanowani obywatele, obłudnicy! Bo podobni
jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz