Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 11:04:52 MET

Caller76 <caller76@TNIJZIOMALU.o2.pl> w wiadomości
<news:gnt485$9o1$1@atlantis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> Tak jak napisałem duży piksel, jest "lepszy" pod warunkiem że się chce
> widzieć piksele z ich pięknymi i wyraźnymi kantami.

"pięknymi"?............................... czy ja czegoś nie wiem? ;P

> Ja zgodnie z nomenklaturą tego tekstu wolę "ostrość" od "wygładzania".

Tylko że na starych laptokach jest mały pixel, i jest i ostro i wygładzone.

> Nie po to przeszedłem się z CRT i ich rozmytymi czcionkami,
> abym sobie je teraz softwerowo rozmywał.

Ta? A używasz może ie7 (a może chodziło o ie8?) Bo tam ponoć cleartype jest
włączone na stałe i nie da się wyłączyć - a wiesz, dlaczego? :P

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Biada wam, uczeni [...], obłudnicy! Bo podobni jesteście do grobów
pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz wewnątrz pełne są