Re: laptop na lata

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 09:07:38 MET

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:gmpqud$qvf$1@opal.futuro.pl...

> a ja jednak wolal bym kupic cos innego o czym nie slychac ze pada non stop
> :)

toc napisalem ze wybiera sie inny dysk, kupilem w robocie na przestrzeni
ostatnich 3 lat ze 20 delli ijedyny problem do tej pory jaki byl to padniety
zasilacz, ktory kurier przywiozl nastepnego dnia

> i nie placic wiecej za gwarancje i nie martwic sie ze dysk mi padnie

placisz wiecej za to, ze wlasnie nie martwisz sie ze cos ci padnie, bo nawet
jesli to zrobi, to nastepnego roboczego dnia masz sprawny komputer, nie
muszisz go nigdzie wozic, czekac tygodniami na diagnoze i naprawe, po prostu
przyjezdza do ciebie serwisant i naprawia, nawet jesli to plyta glowna

> tym wypadku gwarancja NBD jest tylko marnym pocieszeniem do calosciowego
> problemu jakim jest marny sprzet.

delle to nie marny sprzet, a nbd jest spokojna glowa ze jak ci komp bedzie
potrzebny i padnie, to najwyzej stracisz jeden dzien, a nie 3 tygodnie