Re: Umiera zasilacz czy coś innego?

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 08:37:47 MET

Użytkownik "MOST" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gmp1eg$d8t$1@news.onet.pl...
> Ile lat ma ten zasilacz. Pytam, bo mój Modecom MC350 ma już 4 lata i nic
> się nie dzieje ale może by tak dla zasady wymienić zastanawiam się.
> Zresztą i resza sprzętu też ma ok 4 lat (Athlon 64 3800) w tym rownież
> HDD.

Buda z zasilaczem Enlight EN-7247. Ma już z pięć lat. Mięso było wymieniane
około 2 lat temu.
Najdziwniejsze jest to, że po kaprysach w niedzielę komputer pracuje już bez
żadnych strajków. A nie był od tego czasu wyłączany.
Ktoś zasugerował mi, że może to być przegrzewający się jakiś element płyty
głównej. Ale komputer był katowany jakimiś grami wymagającymi nieco mocy i
nawet się nie zająknął.

--
Paweł
wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i