Re: laptop na lata

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 19:02:05 MET

> przy proponowanym przez pytajacego zalozeniu to zaden argument (komp na
> lata)
> bo sie wybiera inny dysk, i dokupuje do kompa 3 czy 4 letnia dellowska
> gwarancje 24h next business day i masz w d... to czy dysk ci padnie czy
> nie,

a ja jednak wolal bym kupic cos innego o czym nie slychac ze pada non stop
:)
i nie placic wiecej za gwarancje i nie martwic sie ze dysk mi padnie, bo w
tym wypadku gwarancja NBD jest tylko marnym pocieszeniem do calosciowego
problemu jakim jest marny sprzet.

jesli wiadomo ze jakas firma wypscila bubla w ktorym sie cos sypie to sie od
takiego produktu ucieka a nie doplaca tej firmie jeszcze do kilkuletniej
gwarancji.....

--
pzdr
piotrek