Re: Budżetowa karta graficzna (rozdzielczość 1920x1200) - co wybrać

Autor: j_d <j_d_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 09:23:56 MET

Witam!

On 9 Lut, 21:12, "kreska" <krasiczynski_!@_!o_!p_!._!pl> wrote:

> Czesc.
>
> Co do rozdzielczosci wyzszych niz 1280x1024 masz pewnie racje - wystarczy
> karcie pozwolic je wlaczyc, ale na zintegrowanych grafikach rzadko da sie
> podlaczyc dwa monitory.
>
> Pozdrawiam,
> Michal

Ta zintegrowana karta to VIA/S3G UniChrome Pro IGP. Nie działam na
dedykowanym sterowniku mojego monitora, tylko na domyślnym sterowniku
monitora Windows (CRT - nie zmieniałem, bo działa OK). W konfiguracji
karty pod przyciskiem "List All Modes" maksymalna rozdzielczość to
1280x1024. Sterownik karty oczywiście od producenta płyty.

Opis chipsetu tutaj: http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/p4-series/p4m800_pro/index.jsp

Chyba to raczej ta karta jest bardzo słabiutka, więc wracamy do punktu
wyjścia - co wybrać?

j_d