Re: Laptopy DELL - seria Lattitude Dxxx

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 21:58:08 MET

Dnia Mon, 9 Feb 2009 21:48:44 +0100, Michal AKA Miki na pl.comp.pecet
napisał(a):

> ale nurtuje mnie, czy ktos jeszcze ma takie objawy na laptopach DELLa
> (ew. na innych), czy to tylko u mnie :)

Na kilkunastu sztukach D620/630 ww. objawów nie stwierdzono.

> Na moim starutkim D510 srednio 2 razy na miesiac sie pojawia i juz sie
> przyzwyczailem...

Nie możesz zostawić go w takim stanie i wezwać serwisanta ? W sumie to
tylko jeden dzień.

Przypadłość ujawnia się w jednym miejscu ? Przychodzi mi do głowy jakieś
szczególne środowisko pracy.

"Idea na krótko przed obumarciem wygląda najzdrowiej. Francois Mauriac."