Re: laptop na lata

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 22:14:54 MET
Message-ID: <gmq67q$ffu$1@opal.futuro.pl>

> Niestety kolego jest nieco inaczej bo firma od której kupisz laptopa
> zagwarantuje ci że te 10% jej udziału w produkcie jest najwyższej jakości,
> nie zagwarantuje ci zaś tego że dysk, napęd, czytnik kart, karta sieciowa
> wifi, pamięc etc etc jest równie dobra.
>

oczywiscie, o ile pamietam serwery IBMa swego czasu mialy niezle problemy z
dyskami Hitachi itd itp.
ale tutaj o ile dobrze widze jest znany problem z tymi dyskami w tym modelu,
wiec sprawa jest oczywista.
nie kupowac tego modelu z tym dyskiem i jest to jakis sposob na unikniecie
problemu.
a dokupywanie gwarancji do tego notebokka z tym dyskiem to jak pudrowanie
syfa, chroni przed efektem koncowym a nie przed przyczyna

> Podsumowując rozwiązanie Della jest własnie krokiem ku zagwarantowaniu
> userowi mozliwie komfortowego i nieprzrwanego korzystania ze sprzętu bo ?
> bo inaczej dziś się nie da :-)

gwarancja to jedno a awaria to drugie. jesli wiemy ze dany element jest
wadliwy to oczywistym jest ze sie go nie kupuje a nie doplaca do gwarancji
zeby miec wymiane za "darmo" jak sie zepsuje.

-- 
pzdr
piotrek
Received on Mon Feb 9 22:15:55 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Feb 2009 - 22:51:02 MET