Re: laptop z bluray

Autor: Rafal Jankowski <rafal.jankowski_at_wsisiz.edu.pl>
Data: Mon 09 Feb 2009 - 21:59:25 MET

On Sun, 8 Feb 2009, gril wrote:

> Chce kupić laptopa, czy warto inwestować w sprzęt z Blurejem? Filmy i płyty
> są wciąż bardzo drogie, może poczekać jeszcze ze 2 lata aż to się
> upowszechni, a na razie wystarczy DVD?

Zdecydowanie nie warto, warto dopłacić do różowej obudowy. Różnica między
BlueRay a DVD to teraz chyba ok 500 PLN, a większość tej kwoty to nie
sprzęt za który płacisz tylko opłata na mafię. Z cenami płyt BR jest
podobnie. BluRaya warto będzie kupić jak będzie kosztował tyle co takowa
płyta. Ja sobie zamówiłem laptopa nawet bez Bluetootha, bo Dell chciał za
niego ponad 150 PLN. Ze zdzierstwem trzeba walczyć.