Re: Laptopy DELL - seria Lattitude Dxxx

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 00:28:59 MET

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości
news:1rdu2d3hicn67.1gxjbbszd3tbs$.dlg@40tude.net...

> Na kilkunastu sztukach D620/630 ww. objawów nie stwierdzono.

> Nie możesz zostawić go w takim stanie i wezwać serwisanta ? W sumie to
> tylko jeden dzień.

Heh... w sumie to nikt jeszcze na to nie wpadl :)
Kloci sie to co prawda z moimi odczuciami, bo jednak pracowac trzeba, ale
coz... moze warto sprobowac :)
Chociaz jak znam zycie - serwisant przyjdzie i wylaczy :) A na infolinii to
kaza zrestartowac i puscic testy diagnostyczne :)

> Przypadłość ujawnia się w jednym miejscu ? Przychodzi mi do głowy jakieś
> szczególne środowisko pracy.

Nie, wiekszosc laptopow nalezy do dzikich Hunow (znaczy przedstawicieli
handlowych), ale sa tez takie, ktore wiecznie leza na biurkach... pelen
zakres....
Jak mowilem, problem nie jest bardzo dokuczliwy, dosc rzadki, ale dotknal
wiele maszyn... a jedyne, co je laczy to... domena :)

Pozdrawiam
Michal