Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 12:52:00 MET

Nie rozumiem twojego problemu. Skoro myszka jest na gwarancji to wyślij
ją ponownie i tyle. Ja swojego Logitecha MX1000 oddawałem na gwarancję
3x, raz miałem ten sam problem co ty a dwa kolejne gdy klikałem myszka
robiła sama dwuklik. Za pierwszym razem nie stwierdzili uszkodzenia i
wysłałem mychę ponownie tego samego dnia, którego ją otrzymałem z
serwisu. I powiedziałem, w sklepie że jak tego 3 raz nie naprawią to
chcę nową mychę i o dziwo myszkę dało się naprawić.