Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 12:58:24 MET
Message-ID: <1mhwgygd50jcc.dlg@habeck.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 06.02.2009, o godzinie 12.12.41, na pl.comp.pecet, Tony napisał(a):

> Byłem bardzo precyzyjny w tym zakresie, mam to nawet gdzieś w plikach,
> pisałem wyraźnie, iż do naciśnięcia należy użyć dużo większej siły niż
> zwyczajnie, szczególnie, że prawy przycisk działa dobrze, więc łatwo wyczuć
> różnicę (to też pisałem).

Sorki, że pytam, ale serwisy najczęściej odnoszą się do tego co im
klient powie. Jak ktoś powie, że klawisz nie działa, to nacisną i
wyjdzie, że działa - koniec sprawdzania.
Na Twoim miejscu wysłałbym jeszcze raz, a potem - jak nie naprawią -
bawił się w UOKiK.

-- 
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
- Schutzbach
Received on Fri Feb 6 13:00:11 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 13:51:01 MET