BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):
> Tomek pisze:
>
> > I tu moje pytanie: czy coś z tego jeszcze będzie? Da się dojść jakoś do
tego
> > co się zepsuło i ewentualnie to naprawić? Czy szanse są raczej niewielkie
i
> > lepiej kupić nową płytę?
>
> Czy przypadkiem gigabyte nie daje 3 lat gwarancji na płytę? Napisz do
> nich, może na gwarancji naprawią.
Nic o tym nie wiem. Nie mam żadnej karty gwarancyjnej, na opakowaniu ani w
instrukcji nic o tym nie ma. W sklepie, gdzie kupowałem jest standardowe
ustawowe 2 lata...
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Fri Feb 6 12:30:06 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 12:51:02 MET