Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 13:42:14 MET

Mi jakoś myszy a4 tech za 15zl w zupełności wystarczają. Jedną używam już 7
lat i nie zawodzi. Jakoś nie rozumiem osób które kupują sobie myszy za tak
duże pieniądze. Dla mnie pracuje się bez różnicy a awaryjność jest o dziwo
większa niż w tych najtańszych. W środku siedzi to samo badziewie lutowane
przez chińczyka za miskę ryżu. Koledze właśnie padł Revoltec za 100zł po 4
miesiącach.