Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 11:06:01 MET
Message-ID: <gaxuex3rodk7$.dlg@habeck.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 06.02.2009, o godzinie 10.32.23, na pl.comp.pecet, Tony napisał(a):

> Witam, kupiłem, jak się wydawało, porządny zestaw mysz+klawiatura Logitech
> LX-710. Wszystko było w porządku do czasu, gdy lewy przycisk myszy nie
> zaczął być coraz trudniejszy do naciśnięcia. Po pewnym czasie do jego
> naciśnięcia trzeba było użyć dosyć dużej siły.
>
> Odesłałem całość do serwisu, wróciło z adnotacją, iż nie stwierdzono wady
> sprzętu.

Czy napisałeś w opisie problemu, że problemem jest ciężko chodzący
przycisk (a nie np. enigmatycznie "lewy przycisk nie działa jak
należy")?

-- 
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
- Schutzbach
Received on Fri Feb 6 11:30:07 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 11:51:01 MET