Re: Serwis gwarancyjny myszy - nietypowa wada

Autor: Tony <paulpub2kkk_at_gmail.com.zamiastkkkdajk>
Data: Fri 06 Feb 2009 - 12:12:41 MET
Message-ID: <1diynqutis089.1ckahw1a8l4j2.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Fri, 6 Feb 2009 11:06:01 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

> Dnia 06.02.2009, o godzinie 10.32.23, na pl.comp.pecet, Tony napisał(a):
>
>> Witam, kupiłem, jak się wydawało, porządny zestaw mysz+klawiatura Logitech
>> LX-710. Wszystko było w porządku do czasu, gdy lewy przycisk myszy nie
>> zaczął być coraz trudniejszy do naciśnięcia. Po pewnym czasie do jego
>> naciśnięcia trzeba było użyć dosyć dużej siły.
>>
>> Odesłałem całość do serwisu, wróciło z adnotacją, iż nie stwierdzono wady
>> sprzętu.
>
> Czy napisałeś w opisie problemu, że problemem jest ciężko chodzący
> przycisk (a nie np. enigmatycznie "lewy przycisk nie działa jak
> należy")?

Byłem bardzo precyzyjny w tym zakresie, mam to nawet gdzieś w plikach,
pisałem wyraźnie, iż do naciśnięcia należy użyć dużo większej siły niż
zwyczajnie, szczególnie, że prawy przycisk działa dobrze, więc łatwo wyczuć
różnicę (to też pisałem).

Pozdrawiam
Tony
Received on Fri Feb 6 12:15:16 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Feb 2009 - 12:51:02 MET