Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 17:53:16 MET

JoteR pisze:

> Ale to Twoja jedyna rada, jak postawić system na sprzęcie wymienionym w
> temacie? Trochę kosztowna ;->

Nie, nie. Powiem co ja zrobiłbym chcąc postawić system na beznapędowcu z
opcją bootowania z USB. Wyjąłbym z szafy dwie rzeczy: starą nagrywarkę
LiteOna i kabelek USB2IDE. :) Tyle całej filozofii.

Może faktycznie przesadziłem. Zwyczajnie jestem uczulony na komentarze
tego typu: "Co?? Nawet nie ma w tym DVD... Jak tu system postawić?
Szajs..." - pełno tego widać na forach ostatnimi czasy, odkąd się tzw.
"netbooki" upowszechniły. Jedni narzekają na mały ekran, inni
klawiaturę, jeszcze inni na brak napędu. Jakby pojawienie się Eee PC
zmiotło z rynku duże laptopy. ;)