Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 17:59:20 MET

Atlantis pisze:
> Nie, nie. Powiem co ja zrobiłbym chcąc postawić system na beznapędowcu z
> opcją bootowania z USB. Wyjąłbym z szafy dwie rzeczy: starą nagrywarkę
> LiteOna i kabelek USB2IDE. :) Tyle całej filozofii.

Pomysł godny pół litra pewnego popularnego w tym kraju trunku;) Nie ma
problemów z takim podłączeniem? ;)

> Może faktycznie przesadziłem. Zwyczajnie jestem uczulony na komentarze
> tego typu: "Co?? Nawet nie ma w tym DVD... Jak tu system postawić?
> Szajs..." - pełno tego widać na forach ostatnimi czasy, odkąd się tzw.
> "netbooki" upowszechniły. Jedni narzekają na mały ekran, inni
> klawiaturę, jeszcze inni na brak napędu. Jakby pojawienie się Eee PC
> zmiotło z rynku duże laptopy. ;)

Z jednej strony masz rację, tylko że nie ja nie należę do tych co to
kupili, tylko rozważam kupno. Ale coraz rzeczy więcej przemawia przeciw.

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |