Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 17:50:37 MET

Chichotek pisze:
> No i w laptopach za wieksza kase takowy jest, ale w netbookach czyli tanim
> złotym gówienku nie będzie gratis takich atrakcji.. :)) Miało byc tanio?
> Zatem jest tanio - kosztem czegos :P

No właśnie coraz bardziej nabieram przekonania, że to tanie gówienko.
Choć z drugiej strony czy to takie tanie: za ok. 1200zł można już mieć
pełnowartościowego HP, także nie wiem czy to takie tanie. Ale rozumiem:
dysk SSD robi swoje. Aż 16GB;) ROTFL Nowa technologia, więc trzeba zarobić;)

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |