Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 28 Dec 2008 - 17:12:25 MET

"Atlantis" napisał:

> Nie, nie ma. Niemniej nie rozumiem o co próbujesz robić aferę.

Ale jaka afera? Normalne pytanie, jak zainstalować na takim czymś system w
razie draki, czy BIOS takiego netbooka pozwala zabootować z dowolnego napędu
USB, czy np. wystarczy zwykły napęd IDE lub SATA podłączony przez
przejściówkę IDE/SATA -> USB. Lepiej się dowiedzieć tego przed zakupem, niż
potem słać na grupę rozpaczliwe posty, jakich sporo się w archiwum tej i
windzianych grup zebrało.

> A jeśli na co dzień potrzebujesz jednak czytnika lub nagrywarki DVD,
> to kup laptopa wyposażonego w takowy.

Ale to Twoja jedyna rada, jak postawić system na sprzęcie wymienionym w
temacie? Trochę kosztowna ;->

JoteR