Re: plyty glowne zlacze ISA

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 09:12:29 MET

radxcell wrote:
> co bys polecal?

ciężko powiedzieć - może jakaś tańsza, używana karta półprofesjonalna,
ESI, EMU (chociaż tu od Creative nie uciekniesz), lub coś w tym guście?

> tu mnie zaciekawiles - wydawalo mi sie ze plyta przemyslowa jest odporniejsza na
> czynniki zewnetrzne i zaklocenia, wiec daje duzo stabilniejszy system...?

tu już widzę dostałeś odpowiedź :)

może jeszcze dorzuć do tego gorsze wsparcie "cywilnych" urządzeń
(producent nie musi się przejmować, że nie działa np. nowa, mocna
grafika), i tego typu niespodzianki...

pozdrowienia,
shadow