Re: plyty glowne zlacze ISA

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 00:15:21 MET

Dnia 15.11.2008, radxcell napisał(a):

> co jakiś czas zadaje to samo pytanie, odpowiedzi z reguly sa malo pozytywne.
> ja cierpliwie czekam, moze cos sie zmieni. a ze teraz nadszedl dobry moment na
> upgrade (http://radxcell.nora.pl/2008/11/15/ewolucja-pc.html), zadam je
> ponownie. :)
>
> czy ktoras z nowoczesnych plyt glownych pod Intela na nowoczesnych szybkich
> chipsetach

965+ICH8 się łapie? O niczym nowszym na razie nie słyszałem.
np. http://www.adek.com/PDF/MB-P4BWA.pdf

> posiada zlacze ISA? wystarczy mi jedno.

Jest kilku nielicznych, "egzotycznych" producentów, którzy robią takowe,
jednak AFAIK oficjalnie ich produkty są niedostępne w Polsce. Ponadto
takie płyty są drogie ze względu na to, że przewidziane do komputerów
przemysłowych.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/