Re: plyty glowne zlacze ISA

Autor: radxcell <sp____ks_at_o2.pl>
Data: Sat 22 Nov 2008 - 09:11:52 MET

*Tomasz Potega* wrote in <news:gftqc7$4l8$1@news.wp.pl>:
> może jednak warto poszukać innej karty, niekoniecznie Creative?

co bys polecal?

> wpakujesz się w drogą płytę przemysłową, która w zastosowaniach
> domowych może sprawdzać się tak sobie...

tu mnie zaciekawiles - wydawalo mi sie ze plyta przemyslowa jest odporniejsza na
czynniki zewnetrzne i zaklocenia, wiec daje duzo stabilniejszy system...?

> BTW - nie miałem bardziej szumiącej karty, niż stary GUS ACE ;)

nie mialem nigdy ACE ani Classica, trudno mi oceniac. wiem, ze max w wersji 1.8
mozna bylo lekko stweakowac na filtrach i przenosil od 18Hz do 25kHz. nawet mam
w domu takiego maxa, ale nie zdazylem sie za to zabrac. za to dolozylem 16MB RAM
do PnP :).

pozdr, rdx

--