Re: Dell 2408 monitor

Autor: Karelin <karelin_nospam_at__wyciachaj_wp.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 09:22:59 MET

Witam1

> Jeżeli tylko do grafiki to 2408 jeżeli do innych zastosowań to 2709
> 2709 z Polskiej dystrybucji kupiłem za 2550 brutto

Ja kupiłem 2709W za 548 euro (łącznie z przesyłką UPS do Polski) u
niemieckiego partnera DELLA (www.systemworkx.de). Po doliczeniu polskiego
VATu wyszło mi ok. 2250 brutto! Oczywiście monitor ma 5 letnią gwarancję NBD
oraz 5 letnią gwarancję na panel, która jest honorowana również w Polsce
(potwierdzone przez polski serwis DELLa). Fakt, że kupowałem go przy kursie
euro ok. 3,40. Przy obecnym kursie może być nieco drożej.

Karelin