Re: warto dołożyć 512?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 01:26:31 MET

Dnia Fri, 14 Nov 2008 23:51:58 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Zważywszy na to, iż przeciętny człowiek nie używa wszystkiego
> naraz -- zazwyczaj 128 MiB to aż nadto.
> 64 MiB do wszystkiego starczy, ale z trudnościami. :)

Przecietny czlowiek uzywa naraz:
Fx - 120MB - bo potrzebuje czerpac z www
OO Writer - 116MB - bo pisze prace zaliczeniowa/poemat/opowiadanie s-f
foobar2000 - 65MB - bo lubi sluchac przy tym muzyki
tlen - 57MB - bo czasem ktos zagada
nod32 - 48MB - bo trzeba sie pilnowac
dialog - 43 MB - bo czyta grupy
TC - 38MB - bo to zawsze ma sie odpalone do wielu roznych rzeczy

Jesli to dodasz to okaze sie, ze 128MiB nie jest az nadto. 256MiB tez nie
jest. 512MiB jest na styk, zakladajac, ze sam system nie potrzebuje nic :-)

Dodam tylko, ze to co wymienilem to 1/5 procesow, ktore u mnie pracuja, a
gdybym chcial cos wywalic to mialnym problem. Moze jedynie SETI jest
zbyteczne z praktycznego punktu widzenia i ostatecznie soft od monitora do
obslugi pivota.

--
pozdrawiam
Norbert