Re: COD 4, Stalker i Farcry na full -problem z kartą hd4850?

Autor: MariuszH <mariuszh74[_at_>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 01:18:38 MET

> problem rozwiązany , karta nie była podłaczona do 2 molexów tylko do
> jednego, polecam pclab tam znalazłem odpowiedź na forum :)
> tu niestety nie :(
> --

Śmieszny jesteś....
Nie zauważyłem żebyś w poscie poinformował że zakładając kartę nie
podłączyłeś jej tak jak trzeba.
Wszystkie jasnowidzące wróżki widocznie skończyły wcześniej pracę i nie
mogły ci pomóc.
Naucz się najpierw poprawnie montować rzeczy w komputerze, a dopiero później
biegnij z płaczem...najlepiej od razu na pclab.

MH