Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Tom01 <biuroo-przez-jedno-o_at_mastiff.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 22:27:00 MET DST

Irokez pisze:
> Mocne słowa.

Jak już tak mam, że nazywam rzeczy po imieniu.

> BadPixele - raczej mocny argument ale mam to
> szczęście nie mieć żadnego.

Proszę inaczej na to spojrzeć. W Polsce może Pan nabyć Eizo i mieć
pewność, że nic nie będzie na ekranie. Jeśli taka "niespodzianka"
wyskoczy na monitorze z niemieckiej dystrybucji to po ptakach.
Sprawdzone wielokrotnie.

> Inny sort... hmm.. fajnie brzmi ale na 100%
> tego nie jest pewien czy producentowi chce się extra dla polski sortować
> a reszta świata dostaje gorsze. Ale kto wie.

Polska nie jest żadnym wyjątkowym klientem. Sorty były, są i będą.
Dystrybutor decyduje przy zakupach, nie fabryka.

> Inna sprawa że komplektnie NIKT NIGDZIE nie powiedział o extra gwarancji
> na pixele. Na polskiej stronie jest co jest.więc zgadzałem się z tymi
> warunkami gwarancji.

Jest niepisana umowa, że producenci nie chwalą się publicznie
odstępstwami od ISO13406-2.

> Mi się czekać już nie chciało.

M.in. na "krajowe" S2231W jest właśnie systemowa obniżka. Nieduża, ale
na ulicy nie leży.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!