Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 09:14:47 MET DST

Dnia Mon, 11 Aug 2008 22:27:00 +0200, Tom01 napisał(a):

> Proszę inaczej na to spojrzeć. W Polsce może Pan nabyć Eizo i mieć
> pewność, że nic nie będzie na ekranie. Jeśli taka "niespodzianka"
> wyskoczy na monitorze z niemieckiej dystrybucji to po ptakach.
> Sprawdzone wielokrotnie.

Tylko trzeba wiedziec (teraz juz wiem), ze w PL tez mozna kupic niemiecki
monitor i sie o tym dowiemy dopiero wtedy, gdy nic juz nie bedzie mozna
zrobic.
Nie bede ryzykowal jak kolega Irokez, jesli go kupie to zweryfikuje
telefonicznie zrodlo. Mam do takich rzeczy czesto pecha i pewnie mialbym te
nieszczesne pikselowe truchla :-)

Dzieki za oswiecenie

--
pozdrawiam