Re: Raid 5

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 22:46:13 MET DST

On Mon, 11 Aug 2008 21:34:12 +0200, "Seba_Fan"
<Seba_Fan@poczta.onet.Skasuj-to.pl> wrote:

>Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci
>ciekawe, cos wiecej moze jakiegos linka, ceny itd

pogooglaj za LTO2 np. certance (obecnie wlasnosc quantum'a) to ci
wywali linkow do poogladania.
jeden zewnetrzny kupilem od dell'a za ok. 1400$ drugi uzywany na ebay
za 600 z kawalkiem. to w sumie dosc stara juz technologia, wiec ceny
powinny spadac.

>dokladnie, dla mnie wychodzi najlepsze rozwiazanie RAID5 softowy

>nie, moze jakis link, zobacze.

linkow nie mam, ale google jest. rozejrzyj sie za WD My Book i
produktami firmy LaCie. sa tez, od innych producentow, rozwiazania
konfigurowalne do praktycznie dowolnego RAIDa, ale juz troche drozsze.
<rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski