Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 21:36:57 MET DST

Użytkownik "Tom01" <biuroo-przez-jedno-o@mastiff.pl> napisał w wiadomości
news:g7nhqv$9d0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Jeśli ostrzegł to dobrze. Jeśli budżet Panu pozwoli, S2231W to monitor o
> klasę lepszy od wszystkich wymienionych w tym wątku. Trzeba tylko
> sprawdzić, czy pochodzi z polskiej dystrybucji i nie dać sie cwaniakom.

Mocne słowa.

W sumie ja podobnie myślę o polskich dystrybutorach chemii kupując w
niemczech za cenę niższą produkty tej samej firmy ale dużo lepsze jakościowo
(wydajność, zapach). Cały czas mam wrażenie, że jednak Polak jest przez
wszystkich bity na wszelkie sposoby.

A więc Norbert 1900 lub 2400 - 500zł płacisz extra za ewentualne kożyści w
przypadku awarii, z których możesz nigdy nie skorzystać. Powiedzmy
statystycznie uszkodzi sie raz przez te 5 lat, więc masz door-to-door a ja
zapłacę 30zł za kuriera. BadPixele - raczej mocny argument ale mam to
szczęście nie mieć żadnego. Inny sort... hmm.. fajnie brzmi ale na 100% tego
nie jest pewien czy producentowi chce się extra dla polski sortować a reszta
świata dostaje gorsze. Ale kto wie.

Za 2400 bym nie kupił bo to już dla mnie przesada do domowej mojej zabawy
(zastanawiałem się nad NEC 1990NXp). Gdybym pracował zawodowo, inna sprawa,
monitor zarabia i ważne są te właśnie szczeguliki. W sumie i tak zaszalałem.
Inna sprawa że komplektnie NIKT NIGDZIE nie powiedział o extra gwarancji na
pixele. Na polskiej stronie jest co jest.więc zgadzałem się z tymi warunkami
gwarancji.

Nie namawiam, tylko chłodno skalkulować, zwłaszcza że pozostałe monitory
które właśnie wejdą do sprzedaży, czyli HP i chyba Samsung cytuję "S2231W to
monitor o klasę lepszy od wszystkich wymienionych w tym wątku".

Mi się czekać już nie chciało.

Pozdrawiam.

--
Irokez