Użytkownik "Tom01" <biuroo-przez-jedno-o@mastiff.pl> napisał w wiadomości
news:g7mvvp$s8o$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Irokez pisze:
>> Nie wiem tylko jak wygląda gwarancja w innych sklepach, bo tutaj dostałem
>> 60 miesięcy ale wystawione na karcie gwarancyjnej sklepu IT-COM
>
> Bardzo nie lubię robić negatywnej reklamy, ale Eizo z oferty iT-Com
> (podobnie jak jeszcze kilku sklepów) pochodzi z niemieckiej sieci
> dystrybucji. Przyczyna? Cena. Te monitory mają inne statystyki
> awaryjności, procedurę gwarancyjną, samą gwarancję, mniej korzystną, brak
> możliwości ustrzeżenia się przed wadami pikseli.
Mam nadzieję, że w takim razie ten monitor będzie taki sam a może lepszy niż
te z polskiej dystrybucji, tak samo jak proszki na polskę vs. niemcy, płyny
do prania polska vs. niemcy, samochody na polskę vs. niemcy itp. Niestety
ale jeżdząc do niemiec i kupując tam produkty nadal twierdzę, że na nasz
rynek serwowane są gorsze produkty za wyższą cenę. Co widać nawet przy tym
monitorze, Niemcy mogą kupić za 1800 a my za 2400? No cóż... w końcu bogaty
naród jesteśmy no nie?
> PS. Na swoją obronę mam tylko argument, że iT-Com nigdzie nie pisze o
> ograniczeniach. W moim mniemaniu jest to nieuczciwe.
Tu się zgadzam, brak info że gwarancja sklepowa a nie Eizo, ale nie ma też
informacji że to gwarancja Eizo Polska.
Pozdrawiam.
-- IrokezReceived on Sun Aug 10 18:55:09 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Aug 2008 - 19:51:04 MET DST