Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 19:15:27 MET DST

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości
news:g7n6q8$pv5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Tu się zgadzam, brak info że gwarancja sklepowa a nie Eizo, ale nie ma też
> informacji że to gwarancja Eizo Polska.

Dopisze tylko warunki w skrócie:
"gwarancja 60 miesięcy, termin naprawy 14 dni roboczych, może się wydłużyć w
przypadku importu części na co zgadza się osoba korzystająca z gwarancji"

"drugi i kolejny rok gwarancji daje prawo wyłacznie do nieodpłatnej
robocizny wraz z użyciem niezbędnych do napraw części" - nie kapuję.. znaczy
że pierwszy rok wysyłka za friko, potem płacę? Bo reszta zapisu to normalna
darmowa naprawa. Nic też nie pisze o kosztach wysyłki w pierwszym roku,
czyli wyjdzie ewentualnie w praniu.
Co do tego punktu - Whirpool taki sam myk zrobił z zakupioną przeze mnie
płytą do zabudowy - 6 miesięcy gratis, potem do 24 ja płacę zryczałtowaną
opłatę za dojazd. Czyli można powiedzieć zaczyna się robić to norma,
wcześniej tego nie było.

"serwis nie jest zobowiązany do wystawienia nowej gwarancji w przypadku
wymiany towaru na nowy" - hmm.. czy ten zapis jest ok?

Pozdrofka

--
Irokez