Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Tom01 <biuroo-przez-jedno-o_at_mastiff.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 16:55:29 MET DST

Irokez pisze:
> Nie wiem tylko jak wygląda gwarancja w innych sklepach, bo tutaj
> dostałem 60 miesięcy ale wystawione na karcie gwarancyjnej sklepu IT-COM

Bardzo nie lubię robić negatywnej reklamy, ale Eizo z oferty iT-Com
(podobnie jak jeszcze kilku sklepów) pochodzi z niemieckiej sieci
dystrybucji. Przyczyna? Cena. Te monitory mają inne statystyki
awaryjności, procedurę gwarancyjną, samą gwarancję, mniej korzystną,
brak możliwości ustrzeżenia się przed wadami pikseli.

PS. Na swoją obronę mam tylko argument, że iT-Com nigdzie nie pisze o
ograniczeniach. W moim mniemaniu jest to nieuczciwe.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!