Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 15:51:20 MET DST
Message-ID: <slrng98pio.5ib.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrea"
>>> "Art. 4. 3. (...) domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z
>>> umową, (...) gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym
>>> towar tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy towar
>>> odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na
>>> składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego
>>> przedstawiciela (przypis cytującego: dotyczy np ISO13406-2)(...)."
>>>
>>> Monitory, jak niemal wszystko podlega stosownym normom, np ISO13406-2,
>>> które jasno określają kiedy sprzęt jest pełnowartościowy a kiedy nie.
>> Zapominasz o jednej rzeczy. Zobacz sobie ustawę o normalizacji.
>> Stosowanie norm jest - skup się - dobrowolne.
>Ale w momencie kiedy sprzedawca poinformuje cię o cechach produktu,
>czyli o możliwości wystąpienia uszkodzonego piksela, nie możesz się
>powołać na niezgodność towaru z umową, ponieważ w momencie zakupu masz
>świadomość na co się zgadzasz.

Oczywiście. Kluczowe jest tu "kiedy sprzedawca poinformuje cię".

-- 
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Picard of Borg.  Hair Is Irrelevant!
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' 
d' http://epsilon.eu.org/ Yb 
`b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d' 
Received on Sat Aug 2 15:55:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 16:51:02 MET DST