Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 15:42:12 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <48946430$1@news.home.net.pl>

Mariusz Kruk pisze:
> ["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tom01"
>> "Art. 4. 3. (...) domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z
>> umową, (...) gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym
>> towar tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy towar
>> odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na
>> składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego
>> przedstawiciela (przypis cytującego: dotyczy np ISO13406-2)(...)."
>>
>> Monitory, jak niemal wszystko podlega stosownym normom, np ISO13406-2,
>> które jasno określają kiedy sprzęt jest pełnowartościowy a kiedy nie.
>
> Zapominasz o jednej rzeczy. Zobacz sobie ustawę o normalizacji.
> Stosowanie norm jest - skup się - dobrowolne.
>
>

Ale w momencie kiedy sprzedawca poinformuje cię o cechach produktu,
czyli o możliwości wystąpienia uszkodzonego piksela, nie możesz się
powołać na niezgodność towaru z umową, ponieważ w momencie zakupu masz
świadomość na co się zgadzasz. Jeśli się nie zgadzasz, nikt cię nie
zmusi do kupna sprzętu.

-- 
| Andrea |
------------------------------------------------
There is no such thing as overkill, there is
only "where's the ammunition" question.
Received on Sat Aug 2 15:45:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 15:51:00 MET DST