Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 15:44:27 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <489464b8$1@news.home.net.pl>

Flo pisze:
> Tom01 pisze:
>
>> Powoływanie się na niezgodność towaru z umową, może mieć miejsce
>> wyłącznie w przypadku, jeśli sprzedawca zapewnił o ich braku. W innym
>> wypadku nie ma do tego żadnych podstaw.
>
> Tak. Zgadza się.
> Jeśli sprzedawca poinformuje o wadzie to sprawa jest prosta (zazwyczaj
> dodatkowo wiąże się to z obniżeniem ceny).

Ceny na panele klasy II są znacznie niższe niż klasy I - nie ma powodu
do dodatkowego obniżania ceny, z powodu samej możliwości wystąpienia wady.

> Jeśli jednak zapewni, że tak już musi być i sprzeda towar jako
> pełnowartościowy to jest wprowadzeniem w błąd.
> Jak już napisałem w innej wypowiedzi nie ma znaczenia norma stosowana do
> uznania bądź odrzucenia gwarancji bo z niej nie korzystamy (taki wariant
> rozpatrujemy tutaj).

Ależ nikt ci nie każe kupować paneli klasy II, możesz kupować
zaklasyfikowane do klasy I.

-- 
| Andrea |
------------------------------------------------
There is no such thing as overkill, there is
only "where's the ammunition" question.
Received on Sat Aug 2 15:45:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 15:51:00 MET DST