Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 16:11:32 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <48946b10$1@news.home.net.pl>

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrea"
>>>> "Art. 4. 3. (...) domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z
>>>> umową, (...) gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym
>>>> towar tego rodzaju. Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy towar
>>>> odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na
>>>> składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego
>>>> przedstawiciela (przypis cytującego: dotyczy np ISO13406-2)(...)."
>>>>
>>>> Monitory, jak niemal wszystko podlega stosownym normom, np ISO13406-2,
>>>> które jasno określają kiedy sprzęt jest pełnowartościowy a kiedy nie.
>>> Zapominasz o jednej rzeczy. Zobacz sobie ustawę o normalizacji.
>>> Stosowanie norm jest - skup się - dobrowolne.
>> Ale w momencie kiedy sprzedawca poinformuje cię o cechach produktu,
>> czyli o możliwości wystąpienia uszkodzonego piksela, nie możesz się
>> powołać na niezgodność towaru z umową, ponieważ w momencie zakupu masz
>> świadomość na co się zgadzasz.
>
> Oczywiście. Kluczowe jest tu "kiedy sprzedawca poinformuje cię".
>

To może być równie dobrze umieszczona w widocznym miejscu tabela z
normami dla paneli i informacja do której klasy należą. Nie trzeba kłaść
od razu kawy na ławę i uciekać się do łopatologii.

-- 
| Andrea |
------------------------------------------------
There is no such thing as overkill, there is
only "where's the ammunition" question.
Received on Sat Aug 2 16:15:14 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 16:51:02 MET DST