Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 15:06:41 MET DST

Tom01 pisze:

> Powoływanie się na niezgodność towaru z umową, może mieć miejsce
> wyłącznie w przypadku, jeśli sprzedawca zapewnił o ich braku. W innym
> wypadku nie ma do tego żadnych podstaw.

Tak. Zgadza się.
Jeśli sprzedawca poinformuje o wadzie to sprawa jest prosta (zazwyczaj
dodatkowo wiąże się to z obniżeniem ceny).
Jeśli jednak zapewni, że tak już musi być i sprzeda towar jako
pełnowartościowy to jest wprowadzeniem w błąd.
Jak już napisałem w innej wypowiedzi nie ma znaczenia norma stosowana do
uznania bądź odrzucenia gwarancji bo z niej nie korzystamy (taki wariant
rozpatrujemy tutaj).

Co do reszty to już nie polemizuję bo widzę, że chyba ze sprzedawcą
prowadzę rozmowę.

Jak zwykle w takich przypadkach należy konsultować się z rzecznikiem
konsumentów, a w sytuacjach spornych można skorzystać z drogi sądowej.

--
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855